مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بهزیستی استان تاکنون بیش از یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در پیشگیری از بیماری کرونا هزینه کرده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فاطمه رضوان‌مدنی گفت: بهزیستی استان تاکنون بیش از یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در پیشگیری از بیماری کرونا در مراکز نگهداری سالمندان، بیماران روانی مزمن، نگهداری از معلولان، شیرخوارگاه و تمامی مراکز زیر پوشش در راستای رعایت موارد بهداشتی، بحث قرنطینه و تهیه مواد غذایی مناسب هزینه کرده است.

او  با بیان اینکه بنا بر تصمیمات اتخاذ شده برای کمک به این قشر آسیب‌دیده از کرونا پویشی به‌نام «همدلی» راه‌اندازی شده است  گفت: افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ واریز کرده و یا از طریق شماره گیری #۱۴۰۰۰۰۷*۴*۷۳۳* کمک‌های خود را به حساب بهزیستی واریز کنند.

رضوان‌مدنی اشاره‌ای نیز به سامانه خودارزیابی کرونا از سوی سازمان بهزیستی داشت و گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره روانشانی هر فردی می‌تواند با ورود به سامانه خودارزیابی و روانشناختی در بحران کرونا به نشانی corona.behzisti.ir به سوالات مرتبط با استرس، افسردگی و اضطراب که زمینه‌ساز برخی از مشکلات روانشناختی هستند، پاسخ دهد.

او با اشاره به فعال بودن اورژانس اجتماعی با شماره تماس ۱۲۳، ادامه داد: مردم می‌توانند مشکلات خود در زمینه کودک‌آزادی، سالمند‌آزاری، معلول آزاری، همسرآزاری، کودکان‌کار، افکار خودکشی  را به صورت تلفنی با همکاران ما در میان بگذارند، اگر نیاز به مراجعه حضوری باشد همکاران به محل مورد نظر خواهند رفت.



انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.