رئیس کل دادگستری استان فارس در بازدید از راه اندازی کارگاه جهادی تولید ماسک گفت: حرکت جهادی استان در کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت اسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در بازدید جمعی از معاونین و قضات دادگستری فارس از کارگاه جهادی تولید ماسک و بسته بندی مواد غذایی دانشگاه صنعتی شیراز ضمن بررسی روند فعالیت این گروه جهادی بیان کرد: فعالیت های افراد داوطلب و جهادی در تولید ماسک و نیز صرف درآمد آن  برای تهیه بسته‌های حمایتی و اختصاص به اقشار آسیب پذیر جامعه اقدامی ستودنی و نتیجه نوع دوستی و خیر اندیشی مردم فرهنگ مدار استان فارس است.

او، در این بازدید ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده، تصریح کرد: امروز جهاد و خدمت در سنگر درمان و حمایت از اقشار آسیب پذیر تبلور يافته و پيشی گرفتن خيران برای فعاليت در اين عرصه حاصل ريشه های محكم مردم و فرهنگ غنی اسلامی و پايبندی به اصول انسانی است.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر لزوم استمرار اقدامات جهادی و حل مشکل اقشار کم درآمد ادامه داد: هسته ي اصلی فعالیت های جهادی را جوانان تشکیل می‌دهند و این جوانان اعم از خواهر و برادر دست پرورده فرهنگ شهادت و ایثار هستند.

موسوی، از تلاش های دانشگاه ، بسیج و افراد داوطلب و جهادی در راه اندازی کارگاه جهادی تولید ماسک تقدیر کرد و افزود: شیوع بیماری علی رغم همه مشكلات، زیبایی‌های فرهنگ جهاد خدمت و ایثار را به همگان نشان داد.

او، اضافه کرد: اقدامات مردمی در مهار بحران کرونا و عواقب اقتصادی و فرهنگی آن باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و توان بیشتر ادامه یابد.

گفتنی است در پایان این بازدید رئیس کل دادگستری استان وعده داد دستگاه قضایی رسیدگی به امور قضایی فعالان جهادی را در اولویت قرار داده و مشکلات آنان را با سرعت بیشتری بررسی می کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار