مدیر مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: روزانه ۵ هزار قطعه ماسک با مشارکت ۴۰ بانوی جهادگر تولید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ساجد تقی زاده مدیر مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به تولید روزانه  ۵ هزار قطعه ماسک با همکاری ۴۰ بانوی جهادگر بیان کرد: این گروه از ۲۵ اسفندماه پارسال ۱۵۰ هزار قطعه ماسک را با کمک خیران و اقشار مختلف تولید کرده اند.

او، تصریح کرد: در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری مدیریت مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و یک تولیدی پوشاک  روزانه پنج هزار قطعه ماسک تولید و به صورت رایگان توزیع می شود.

تقی زاده ادامه داد: در این طرح که از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز شده است، که ۴۰ بانوی جهادگر در سه شفیت کاری صبح، ظهر و شب با کمک خیران و اقشار مختلف تاکنون موفق شده اند که بیش از ۱۵۰ هزار قطعه ماسک باکیفیت را تولید و در اختیار مردم قرار دهند.

مدیر مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود:کیفیت این ماسک ها تحت نظارت مراکز بهداشتی و درمانی روزانه کنترل و پس از تایید و استریل نهایی در مراکز درمانی و بین عموم مردم توزیع می شود‌.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار