رئیس ستاد عتبات استان کرمان گفت: در برهه‌های مختلف تاریخی که امکانات امروزی برای ثبت و ضبط کار‌ها نبوده، خدمات ماندگار شده است و اکنون هم تمامی فعالیت‌های این نهاد بایستی مستند سازی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهاجری رئیس ستاد عتبات استان کرمان با اشاره به اینکه رمز ماندگاری و اثرگذاری هر کاری، وجود اخلاص در انجام کار است، گفت: در مستند کردن پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات، به دنبال مطرح کردن خود و برجاگذاشتن نام خود نیستیم و می‌خواهیم کار‌های انجام شده با مستندات علمی، تحقیقی و عملیاتی، برای آیندگان ثبت شود.

او افزود:مستند سازان بایستی نحوه اجرای پروژ‌هایی مانند ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع)، لاغرسازی و مقاوم‌سازی ستون‌های اطراف ضریح مطهر در کربلا، مقاوم‌سازی مناره حرم مطهر در کاظمین، پروژه اتصال سرداب‌های حرم مطهر سیدالشهداء و دیگر پروژه‌ها را ضمن مصاحبه و گفتگو با مهندسین فنی پروژه‌ها، جمع‌آوری نمایند تا در آینده مورد بهره‌‎برداری قرار گیرد.

مهاجری تصریح کرد: امر مستند‌سازی پروژه‌های ستاد عتبات عالیات استان کرمان هم زمان با شروع پروژ‌ها آغاز شده بود و تکمیل و تدوین نهایی، خواهد شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.