رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: بیماران از مراجعه به بیمارستان نترسند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،دکتر فرزاد رحمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود : متاسفانه بسیاری از بیماران با تصور آلوده بودن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از مراجعه به آن خودداری می‌کنند.

او با اشاره به جدا بودن بخش اورژانس بیماران تنفسی و مبتلا به کرونا با دیگر بخش‌های اورژانس در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مختلف استان، گفت: بخش خاکستری به عنوان بخش بیماران تنفسی بوده و این بخش در بیمارستان‌های سینا و امام رضا (ع) نیز به عنوان بیمارستان فوکال تبریز، جدا است.

اوبا تاکید بر اینکه خطری در بیمارستان‌ها وجود ندارد، گفت: اگر بیماری احساس می‌کند که نیاز به مراجعه به بیمارستان دارد، اقدام به این کار کند.

رحمانی، خاطرنشان کرد: بار‌ها تاکید کرده‌ایم که بخش بیماران کرونایی جدا از سایر بخش‌ها بوده و احتمال سرایت وجود ندارد و فاصله ۱.۵ الی دو متری تخت‌ها حتی در بخش‌های دیگر نیز رعایت می‌شود.

اوخاطرنشان کرد: حتی مراجعه به بیمارستان امام رضای تبریز هم ترس ندارد.

او در خاتمه بیان کرد: خوشبختانه بعد از شیوع کرونا بزرگ و کوچک همگی با نحوه رعایت بهداشت فردی و شست‌وشوی دست‌ها آشنا شده‌اند و اگر قبلا بر صله رحم تاکید می‌شد هم اکنون بهترین کار ارزش نهادن به سلامتی پدر و مادر‌ها و خودداری از رفت و آمد برای کنترل بیماری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار