مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از تولید ۸۴ ساعت محتوای آموزشی استاندارد‌های مهارت در فروردین ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، نماینده  مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از تولید ۸۴ ساعت محتوای آموزشی استاندارد‌های مهارت در فروردین ماه سال‌جاری خبر داد.

 نماینده گفت: به همت مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای تداوم آموزش‌های مهارتی با رویکرد مجازی در دوران قرنطینه خانگی، با تولید فیلم‌های کوتاه آموزشی اقدام به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کرده‌ایم.

او افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و تعطیلی کارگاه‌های آموزش مهارت در بخش دولتی، در آموزش فنی و حرفه استان، مربیان خدوم و تلاشگر اقدام به تولید فیلم‌های کوتاه آموزشی به یاری مهارت آموزان در ایام قرنطینه با شعار  آموزش تعطیل بردار نیست کرده است.

او گفت: بیش از ۱۵ عنوان رشته استاندارد‌های آموزش مهارت شغلی توسط مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان جهت استفاده مهارت آموزان بخش دولتی ضمن هماهنگی‌های انجام شده با مهارت آموزان از طریق فضای مجازی و کانال‌های آموزشی مرتبط با استاندارد شغلی مهارت برگزار می‌شود.

نماینده  افزود: امیدواریم مهارت آموزان، ضمن ماندن در محیط امن خانه از فرصت آموزش‌های مهارتی نیز بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.