فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که پنج هزار بسته معیشتی در آغاز شیوع بیماری توزیع شده بود گفت: تاکنون ۴۳ هزار و ۹۶۵ بسته معیشتی در کل استان جمع آوری و توزیع شده است که بیشترین آن مربوط به شهر تبریز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، فرمانده سپاه عاشورا در اولین نشست ستاد هماهنگی رزمایش مواسات همدلی کمک مؤمنانه در استان با بیان این‌که پنج هزار بسته معیشتی در آغاز شیوع بیماری توزیع شده بود، گفت: تاکنون ۴۳ هزار و ۹۶۵ بسته معیشتی در کل استان جمع آوری و توزیع شده است که بیشترین آن مربوط به شهر تبریز است.

سردار خرم با ارائه گزارشی از عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در امدادرسانی به نیازمندان، گفت: در راستای مبارزه و مقابله با ویروس کرونا تاکنون ۲۵میلیون متر مربع از مناطق پرخطر با همکاری شهرداری‌ها ضدعفونی شده است.

او افزود: با توجه به نیاز مردم استان به ماسک، تاکنون یک میلیون ۶۵۰ هزار عدد در پایگاه‌های مقاومت ماسک تولید شده است.

او گفت: اوج این کمک‌های مومنانه مردم در نیمه شعبان بود که بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب، بسیجان استان ۱۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

سردار خرم با اشاره به شناسایی افراد نیازمند در سطح محلات کم برخوردار گفت: کمک‌های هدفمند نقدی و غیر نقدی توسط سپاه و بسیج مردمی در اقصی نقاط استان در حال انجام است.

او گفت: رزمایش انفاق با پوشش افراد بستری در بیمارستان، ترخیص شده از مراکز درمانی، افراد قرنطینه شده در منزل و خانواده‌های که عضوی از آن‌ها از دنیا رفته است، باید دنبال شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار