در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد مبتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شدند.

آمار کرونای استان مرکزی در ۲۵ فروردین ۹۹سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت:  از ظهر دیروز تا امروز بیست و پنجم فروردین ماه و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۲۲ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان مرکزی شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در استان به ۱۴۴۵ نفر رسیده است.

جمالیان افزود: شرح این ۲۴ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی به صورت زیر است.

  • ۱۷ مورد اراک
  • ۲ مورد ساوه و زرندیه
  • ۱ مورد خمین
  • ۱ مورد محلات
  • ۱ مورد فراهان

او اضافه کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۱۰۵۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان مرکزی بهبود یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: در ۲۴ساعت گذشته هیچ موردی از فوت ناشی کووید۱۹ در استان نداشته ایم و بدین ترتیب تعداد فوتی‌های این بیماری ۱۳۸ نفر می‌باشد.

او ادامه داد: در حال حاضر در بیمارستان‌های استان مرکزی ۱۰۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می‌کنند و ۱۵۳ نفر از مبتلایان به کروناویروس هم در منزل بستری و قرنطینه می‌باشند.

با احتساب آمار‌های ۲۴ گذشته از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان مرکزی اراک با ۵۳۳ مورد، ساوه و زرندیه با ۴۷۷ مورد بیشترین موارد ابتلا را در استان مرکزی به کووید۱۹ از زمان شیوع این بیماری داشته‌اند و مجموع مبتلایان استان مرکزی از ابتدای شیوع تا ظهر ۲۵ فروردین هم به شرح زیر است:

۵۳۳ مورد اراک
۴۷۷ مورد ساوه و زرندیه
۱۴۱ مورد دلیجان
۷۲ موردخمین
۵۴ موردمحلات
۴۲ موردفراهان
۲۹ موردتفرش
۲۸ موردآشتیان
۲۲ موردشازند
۲۵ موردکمیجان
۲۲ موردخنداب

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.