رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: هیچ سایت و سامانه‌ای برای ثبت نام و دریافت وام یک میلیون تومانی اعلام نشده است.

وام یک میلیون تومانی هیچ سایت و سامانه‌ای برای ثبت نام نداردسرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به آسیب‌پذیری بخشی از اقشار جامعه در جریان شیوع ویروس کرونا، اخباری در خصوص واریز یارانه یک میلیونی به حساب سرپرست خانواده‌ها انتشار یافت که تا کنون هیچ سایت و سامانه‌ای برای ثبت نام و دریافت این وام اعلام نشده و شهروندان فریب سایت‌های جعلی ثبت نام را نخورند.

سرهنگ آنقی افزود: برخی افراد سودجو و فرصت طلب از بی توجهی کاربران فضای مجازی در رعایت نکات ایمنی در هنگام بهره گیری از بستر‌های اینترنتی برنامه ریزی می‌کنند تا سود جویی کنند.

او اضافه کرد: بانک اطلاعاتی خانواده‌های مشمول دریافت بسته حمایتی و یارانه در اختیار دولت است و درصورتی‌که قرار باشد وجهی به‌حساب مشمولان پرداخت شود این مبلغ به‌حساب سرپرستان خانواده واریز می‌شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: برابر پیش بینی‌های انجام شده، تاکنون برای دریافت بسته معیشتی و حمایتی به‌هیچ‌عنوان نیازی به ثبت‌نام در سایت، برنامه و نرم‌افزار خاصی نیست و در صورت هر گونه نیاز به اقدام خاص از سوی شهروندان، مراتب از سوی مراجع رسمی خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

او ادامه داد: لازم است شهروندان از دنبال کردن اخبار در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های نامعتبر خودداری کرده و منابع خبری خود را تنها رسانه ملی و منابع معتبر خبری لحاظ کنند

سرهنگ آنقی تصریح کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.