مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیمه ماه مبارک شعبان در خصوص ایجاد رزمایش گسترده‌ای در کشور برای مواسات و کمک به فقرا، اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیمه ماه مبارک شعبان در خصوص ایجاد رزمایش گسترده‌ای در کشور برای مواسات و کمک به فقرا، گفت : این نهاد آماده جمع آوری انفاقات مردمی برای نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان است.

او با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در روز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) در خصوص ایجاد رزمایش گسترده‌ای در کشور برای مواسات و کمک به فقرا، گفت : این نهاد در راستای اجرای این بیانات گهر بار و مساعدت به نیازمندان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی در آستانه ماه مبارک رمضان است.

رخصی با بیان اینکه در بیانات گهر بار رهبری (مدظله العالی) ماه رمضان به عنوان ماه انفاق و نیکوکاری تعبیر شده است، افزود: در این ماه مبارک تمامی کمک‌های نیکوکاران براساس نیت خیرخواهانه آنان به دست نیازمندان خواهد رسید.

او ادامه داد: خیران نیک اندیش می‌توانند کمک‌های خود را با شماره گیری کد #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه، شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه امسال ماه مبارک رمضان با شرایط ویژه کشور در مسیر مبارزه با بیماری کرونا ویروس همراه گشته، افزود: خیران نیک اندیش همچون همیشه در این شرایط سخت یار و یاور نیازمندان و محرومان باشند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.