با حضور جانشین سپاه ثارالله استان کرمان سرهنگ پاسدار محمدرضا استایی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهربابک معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه شهربابک معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان شهربابک، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی است و تمامی ماموریت‌های سپاه در راستای خدمت رسانی به مردم و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

او با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) افزود: سربازی در نظام اسلامی بسیار مقدس است و شهدای ما برای برافراشتن پرچم اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، وظیفه ما است تا راه آن‌ها را ادامه داده و برای رسیدن به آرمان‌های شهدا تلاش کنیم.


سردار مطهری عملکرد ملت ایران را در بحث کنترل و مدیریت بحران کرونا خیلی خوب توصیف کرد و گفت: ایرانیان نسبت به مردم اروپا همدلی و تعامل بیشتری در بحث کرونا داشتند.

او به نقل از صحبت‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد: کرونا مشکل همه مردم جهان است، اما اکنون مشکلات بزرگتر از کرونا نیز درکشور وجود دارد که نباید از آن غافل شد.

سردار مطهری با تکریم عملکرد سرهنگ امیری فرمانده سابق سپاه شهذبابک و آرزوی موفقیت به سرهنگ استایی اظهار داشت: نگاه سپاه به تکریم و معارفه فرماندهان سپاه نگاه انتقال فرماندهان از یک سنگر به سنگری دیگر برای جهاد با رویکرد راه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار