مدیرکل هواشناسی البرز گفت: هوای امروز مرکز استان البرز ابری و مه آلود، همراه با وزش باد شدید و لحظه ای توام با رگبار باران و برف، رعد و برق و تگرگ پیش بینی می شود.

آرش بهاروند، مدیرکل هواشناسی استان البرز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: هوای امروز مرکز استان البرز ابری و مه آلود، همراه با وزش باد شدید و لحظه ای توام با رگبار باران و برف، رعد و برق و تگرگ پیش بینی می شود.

او افزود: کمینه و بیشینه دمای هوای کرج به ترتیب پنج و دوازده درجه سانتی گراد و سرعت باد بیشینه و لحظه ای، چهارده متر بر ثانیه است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز وضعین هوای شهرستان طالقان را نیز مشابه کرج دانست و گفت: کمینه هوا در این شهستان منفی یک درجه و بیشینه آن نه درجه سانتی گراد است.

او در تشریح وضعیت هوای شهرستان ساوجبلاغ گفت: کمینه و بیشینه دمای هوای ساوجبلاغ به ترتیب  چهار و نه درجه سانتی گراد و کیفیت هوای آن سالم است.

بهاروند گفت: کمینه دمای هوای شهرستان فردیس، چهار و بیشینه آن دوازده درجه سانتی گراد است.

او با بیان این که کیفیت هوای شهرستان اشتهارد سالم است، افزود: کمینه و بشینه دمای هوای این شهرستان نیز به ترتیب سه و سیزده درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز کمینه و بیشینه دمای هوای شهرستان نظرآباد را سه و سیزده درجه سانتی گراد گزرش داد و گفت: بیشینه سرعت باد در این شهرستان، دوازده متر بر ثانیه خواهد بود.

او افزود: بشینه سرعت باد در دیزین و آسارا هفده متر بر ثانیه پیش بینی می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار