دادستان عمومی و انقلاب شیراز از پلمب ۶٣٢ واحد صنفی متخلف در استان فارس خبر داد و گفت: اجرای این حکم در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است که با متخلفان برخورد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر آسیابی با تاکید بر اینکه اجرای کامل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه دادگستری است، گفت: با حمایت و تدبیر رئیس کل دادگستری استان و دادستان‌های شهرستان‌ها این مهم در حال اجراست که تاکنون ۶٣٢ واحد صنفی متخلف در این خصوص پلمب شده است.

او با اشاره به اینکه علاوه بر پلمب واحد‌های صنفی، ۵٠ منزل مبله نیز پلمب شد، افزود: معدود افرادی که توجهی به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ندارند، با اقدام قاطع قانونی بدون هیچ اغماضی با آنان برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، ضمن تقدیر از اصناف و صاحبان کسب و کار جهت همراهی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان اظهار داشت: اغلب شهروندان و مغازه‌داران با تعطیلی واحد صنفی خود در این طرحبا مسئولان استان همکاری داشته اند.

آسیابی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در فارس ٢١٩ خودرو نیز توقیف شده است، گفت: علاوه بر این تعداد دستگاه خودرو توقیفی، ١۴٠۶ خودروی متخلف نیز توسط پلیس جریمه و اعمال قانون شده است.

منبع: فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.