مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۱۴ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اماکن عمومی و پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان اظهار کرد: در این طرح، مأموران نظارت بر اماکن عمومی از تعدادی واحد صنفی بازدید کردند که در نتیجه آن به ۱۰۰ واحد صنفی تذکر و ۱۰ واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی مربوط به بیماری کرونا پلمب شد.

او با اشاره به اینکه با صنوف و افرادی که قوانین و مقررات اماکن عمومی را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف کامیون حامل ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق در ممسنی

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از کشف ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان ممسنی خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران یگان امداد شهرستان ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور قائمیه به نورآباد به یک کامیون مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.
او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد این خودرو حامل ۱۰۰ راس گوسفند بدون مجوز حمل است که بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ارزش آن‌ها ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف خودرو سرقتی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی پراید در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: با توجه به سرقت یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان مرودشت و ثبت سرقت خودرو در سامانه آگاهی، مراتب در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ بعثت هنگام گشت زنی یک دستگاه خودرو پراید که درکنار جاده رها شده بود را مشاهده کردند.

سرهنگ زراعتیان گفت: پس از استعلام پلاک این خودرو مشخص شد که این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت است و بلافاصله جهت تعیین تکلیف به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد: با مجهز کردن خودرو خود به تجهیزات ایمنی، سارقان را سرقت وسیله نقلیه ناکام بگذارند.

کشف ۹۰ راس گوسفند قاچاق در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان یک کامیون متوقف و در بازرسی از آن، ۹۰ رأس گوسفند قاچاق کشف شد.
سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک کامیون حامل احشام مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۹۰ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ برومندی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش دام‌های قاچاق، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار