مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۳ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۲۶ هزار جفت دستکش قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی، ۱۲۶ هزار و ۵۵۰ جفت دستکش و ۱۰۰ عدد پیش بند دندانپزشکی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال کشف شد.

سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از ورودی‌های شیراز، به یک وانت نیسان مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۲۶ هزار و ۵۵۰ جفت دستکش بهداشتی و ۱۰۰ عدد پیش بند دندانپزشکی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، گفت: ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۳ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۳ میلیارد گوسفند قاچاق در خرم بید

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۳۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم بید خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران ایست و بازرسی شهید "جنتی فر" شهرستان خرم بید هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه کامیون مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد که این خودرو‌ها حامل ۱۳۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل است که تحویل اداره دامپزشکی شهرستان خرم بید شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این احشام قاچاق با توجه به اظهار نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

دست شاگرد از حساب بانکی صاحب کار خود کوتاه شد

رییس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه اکثر مشکلات افراد، ناشی از اعتماد نابجا به دیگران می‌باشد، گفت: در این راستا فردی که حساب بانکی صاحب کار خود را خالی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: با مراجعه مردی میانسال به پلیس فتا مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی به صورت غیر‌مجاز در ایام تعطیلات عید نوروز برداشت شده است، موضوع در اسرع وقت تحت رسیدگی قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی‌های فنی صورت گرفته مشخص شد که برداشت‌ها در چندین نوبت و به صورت خرید اینترنتی صورت پذیرفته است.

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: پس از شناسایی فرد مورد نظر، در بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید که متهم شاگرد مغازه شاکی می‌باشد که وی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ سلیمانی افزود: متاسفانه به دلیل اینکه صاحب مغازه اطلاعات چندانی از نحوه استفاده از کارت‌های بانکی نداشته است، به همین دلیل آن را در اختیار شاگرد خود قرار داده و متهم با سوء استفاده از اعتماد وی اقدام به فعال‌سازی رمز دوم کارت و خرید‌های اینترنتی کرده بود.

او با بیان اینکه سپردن اطلاعات حساب بانکی خود به دیگران زمینه را برای خالی کردن حساب، فراهم می‌آورد گفت: هرگز به دیگران و اطرافیان خود اعتماد نکرده و اطلاعات حساب بانکی و کارت‌های بانکی خود را در اختیار آنان قرار ندهید.

پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید ازپلمپ ۱۴ واحدصنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ مرادصارمی در تشریح این خبرگفت: درراستای جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا وحفظ سلامت مردم، مأموران اداره نظارت براماکن عمومی واتاق اصناف طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ واحد صنفی را با هماهنگی قضایی و به دلیل عدم رعایت مقررات اعلامی از ستاد مدیریت بیماری کرونا، پلمپ کردند.

او از عموم مردم شهرستان خواست هرگونه موارد مشکوک و عدم رعایت بهداشت توسط واحد‌های صنفی را هرچه سریع‌تر اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

کشف محلول ضد عفونی کننده در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۵۵ عدد محلول ضد عفونی کننده دست در بازرسی از یک واحد صنفی در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی از وجود مقادیری مواد ضد عفونی کننده احتکار شده در یک واحد صنفی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مغازه موفق شدند تعداد ۵۵ عدد محلول ضد عفونی کننده که احتکار شده بود، کشف کنند.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

کشف گاو قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف ۱۰ راس گاو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام در تشریح این خبرگفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "قائمیه – نورآباد" به دو دستگاه وانت نیسان مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۱۰ راس گاو قاچاق و فاقد مجوز از دامپزشکی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ارزش این دام‌های قاچاق یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار