سروه قادرخانزاده به عنوان سرپرست شهرداری بانه منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سخنگوی شورای اسلامی شهر بانه گفت: در راستای اجرای قوانین و مقررات اداری عصر امروز در جلسه‌ای با حضور همه اعضای شورا، سروه قادرخانزاده با کسب اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

بختیار مولایی با بیان اینکه ۲ گزینه به عنوان سرپرست شهرداری مطرح بودند، افزود: با پایان دوره ماموریت وریا وثوقی شهردار پیشین و با توجه به آغاز فصل عمرانی و ضرورت انجام اقداماتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام امور مدیریت شهری برای شهرداری سرپرست تعیین کردیم.

او اظهار داشت: تلاش اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب گزینه مورد تایید تمام اعضا و پرسنل شهرداری است که بتواند رضایت مجموعه مدیریت شهری و عموم شهروندان را جلب کند.

مولایی اضافه کرد: با توجه به سابقه و عملکرد سروه قادر خانزاده در شهرداری، این تصمیم اتخاذ شد و همه باید کمک کنیم در انجام امور موفق عمل کند.

حکم وریا شهردار بانه در راستای اجرای حکم ماده ۱۳ رسیدگی به تخلفات اداری از جمله نقض قوانین و مقررات، تسامح در حفظ اموال و اسناد و وجوه دولتی و کم کاری و سهل انگاری در انجام وظایف به مدت سه ماه آماده به خدمت (تعلیق) شد.

خانم سروه قادرخانزاده فارغ التحصیل کارشناسی اقتصاد و متولد ۱۳۵۹ در شهر بانه است که از سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی در شهرداری مشغول خدمت است.

قادرخانزاده پیشتر در سمت کارشناسی درآمد، مسوولیت واحد‌های نوسازی، شهرسازی و درآمد، دبیری کمیسیون ماده صد و ۲ دوره معاونت اداری و مالی شهرداری بانه فعالیت داشته است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.