فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول از کنترل روزانه ورودی‌های این شهرستان با همکاری ۵۰ نفر از پسنل نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ بابک جلاییان علیزاده فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت: تیپ ۲۹۲ زرهی با استقرار روزانه ۵۰ نفر از پرسنل با نیروی انتظامی در کنترل ورودی‌های این شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا همکاری دارد.

او اظهار داشت: این نیرو‌ها روزانه برای کمک به برقراری امنیت در پست‌های کنترل مبادی ورودی و کلانتری‌های سطح شهر اعزام می‌شوند.

سرهنگ جلاییان علیزاده با بیان اینکه اعزام نیرو‌ها از ۱۲ فروردین آغاز شده و همچنان ادامه دارد، بیان داشت: تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول همچنین روزانه ۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی توزیع می‌کند.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول ادامه داد: این تیپ با بکارگیری امکانات و وسایل جنگ نوین اقدام به سمپاشی و ضدعفونی خودرو‌های ایستگاه تاکسی و اتوبوس، پیاده‌روها، دستگاه‌های عابربانک، بازار دزفول، درمانگاه‌ها و بقعه سبزقبا کرده است.

او اظهار کرد: پخش ماسک و مواد ضدعفونی بین کارکنان، اعزام یک دستگاه درخش ۹ به مسجد سلیمان و رفع آلودگی از پایگاه و سطح شهر مسجد سلیمان توسط گروهان جنگ نوین تیپ ۲۹۲ دزفول، نظارت بر ورودی به منظور ضد عفونی کردن خودرو‌ها و تب سنجی توسط بهداری یگان از دیگر اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.