فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب از افتتاح نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی ارتش در لشکر ۹۲ زرهی خبر داد.

سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب در حاشیه افتتاح نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی در لشکر ۹۲ زرهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به رزمایش ارتش در ضدعفونی کردن معابر گفت: ۴ هدف عمده برای این رزمایش ترسیم شده بود و محور‌های اصلی آن شامل، محدود کردن و در کنترل در آوردن شهر‌ها و استان‌ها در مبادی ورودی به استان‌ها و شهرها، برپایی ایستگاه تشخیص شناسایی و غربالگری بیماران مبتلا به ویروس کرونا، ایجاد نقاهتگاه و استراحتگاه در سطح شهر ها، ایجاد بیمارستان‌های صحرایی در صورت نیاز و ضد عفونی کردن معابر و اماکن بوده است.

نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی ارتش در اهواز افتتاح شد

او با بیان اینکه در مجموع شهر‌ها و استان‌ها را به ۳ دسته تقسیم کرده ایم، افزود: ابتدا شهر‌ها و استان‌های هدف، مکان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار گرفته اند و خواست ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ورود سریع نیرو‌های مسلح و ارتش بوده است. دیگری شهر‌های مهم و شهر‌های مورد تقاضا که بنا بر ستاد استانی و ستاد ملی مبارزه به کرونا خدماتی را در این ۴ محور فوق درخواست کرده بودند.

سرتیپ دوم بیدادی بیان داشت: در ورودی غربی استان خوزستان، یعنی در محور لرستان و اندیمشک برای بسته شدن جاده‌ها نیرو‌های خود را مستقر کرده ایم. درون استان نیز در ماهشهر و ۳ محور شوش مشابه همین کار انجام شده ضمن  آنکه ۲۵ ایستگاه ثابت و سیار غربالگری با نصب دوربین‌های لیزری و تب سنج‌های دستی و تامین نیروی انسانی متخصص از جمله اقدامات دیگر ارتش برای جلوگیری از گسترش کرونا بوده است.

نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی ارتش در اهواز افتتاح شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور از تولید روزانه یکهزار و ۲۰۰ تا یکهزار و ۵۰۰ لیتر مایع دستشویی خبر داد و بیان کرد: افراد به صورت جهادی در حال تولید محصولات ضدعفونی و دوخت ماسک هستند. 

سرتیپ دوم حمزه بیدادی اظهار داشت: امروز در سطح استان خوزستان ۱۸ نقطه نقاهتگاهی وجود دارد که امروز نیز شاهد گشایش یک مرکز ۱۵۰ تختخوابی در اهواز و دزفول بوده ایم که ظرفیت تا ۲ برابر نیز قابل افزایش است.  

افتتاح نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی ارتش در اهواز

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار