فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی نیروی زمینی ارتش اقدامات این گروه برای مقابله با کرونا را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ مراد ملکی، فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این گروه از ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدا شیوع ویروس کرونا پای کار آمده و با تمام امکانات منازل سازمانی ارتش و پادگان‌ها را ضدعفونی می‌کند گفت: خانه‌های سازمانی یک روز در میان و اماکن حساس پادگان‌ها روزانه چند بار گند زدایی می‌شوند.

او افزود: تاکنون طی چند مرحله بسته‌های اقلام بهداشتی در منازل سازمانی ارتش پخش شده که شامل مواد گندزدا، مایع دستشویی و سایر وسایل مورد نیاز بهداشتی بوده است.

سرهنگ ملکی همچنین از استقرار گروه‌های غربالگری در ورودی منازل سازمانی و پادگان‌های ارتش خبر داد و اظهار کرد: این اقدام به صورت شبانه روزی انجام می‌گردد و کلیه افراد وارد شده تب سنجی می‌شوند که خوشبختانه تاکنون مورد مشکوکی مشاهده نشده است.

فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی نیروی زمینی ارتش از راه اندازی یک کارگاه تولید ماسک با ظرفیت روزانه یکهزار و ۵۰۰ عدد اطلاع داد که با کمک ۳۰ تن از خانواده‌های این گروه و به صورت ۲ نوبت خواهران و برادران در حال انجام است.

سرهنگ مراد ملکی بیان داشت: گروه‌های مهندسی گروه ۴٢٢ مهندسی نیروی زمینی ارتش در پلیس راه اهواز به سربندر مستقر هستند و روزانه یکهزار و ۵۰۰ خودرو را پایش می‌کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.