۴۵ بنر پیشگیری از ابتلا به کرونا بر روی پل‌های عابر پیاده جاده‌های مازندران نصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صادق حسین زاده رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: در راستای امر اطلاع رسانی، آموزش و پیشگیری برای مقابله با ویروس کرونا تاکنون بیش از ۴۵ بنر بر روی بیلبورد‌ها و پل‌های عابر پیاده جاده‌های استان نصب شد.

او افزود:پیام هایی مانند ماندن در خانه = بهترین واکسن بر علیه کرونا، ماندن در خانه = حفظ سلامت همگان، کرونا را جدی بگیریم و در خانه بمانیم، با اجتناب از سفر‌های نوروزی، کرونا را شکست می‌دهیم، کرونا را شکست می‌دهیم بر روی پل‌های عابر پیاده نصب شده است.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ،گفت: این اداره کل در همین راستا نیز نسبت به چاپ و نصب بیش از ۸۰ بنر برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح محور‌های استان اقدام کرد.

حسین زاده افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا توصیه می‌گردد تا هموطنان عزیز در خانه‌های خود مانده و از سفر‌های غیرضروری جدا پرهیز نمایند.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ،گفت: در حال حاضر تعداد ۲۵۱ دستگاه پل عابر پیاده در سطح محور‌های ارتباطی مازندران در حال بهره برداری است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.