ماموران نیروی انتظامی ۳۴ واحد صنفی متخلف در نوشهر و چالوس را پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در راستای پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا، ضمن اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان نوشهر، نظارت مستمر بر واحد‌های صنفی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مقام قضائی و همراهی نمایندگان شبکه بهداشت طی روز گذشته از ۹۸ واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ محمدی گفت:در اجرا این طرح به ۱۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا پلمب و به ۷۹ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

پلمب ۱۵ واحد اقدامتی و پذیرایی در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان چالوس به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری بازرسان ادار ه اصناف از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ رضوانی از پلمب ۱۵ سفره خانه سنتی و واحد اقامتی متخلف در این شهرستان به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.