سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با ابتلای ۳۹ نفر در خوزستان به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد مبتلایان به ۹۲۸ نفر رسید.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹ نفر در استان خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان به ۹۲۸ نفر رسیده است.

او درخصوص مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان بیان داشت: در مدت مذکور، اهواز ۱۴ مورد، شوشتر ۷، خرمشهر ۵ مورد، دزفول ۳ مورد، آبادان و شوش هر کدام ۲ مورد، شادگان، ایذه، کارون، باغملک، دشت آزادگان و باوی هر کدام یک مورد ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرده اند.

احسان پور در خصوص آمار فوت شدگان ناشی از کرونا ویروس در استان خوزستان اظهار کرد: طی این مدت، ۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در جان خود را از دست دادند و مجموع فوت شدگان به ۱۱۲ نفر رسید که به تفکیک شهرستان‌های مسجدسلیمان، باوی و شوشتر هر کدام یک مورد و آبادان ۲ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه به تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های معین خوزستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۵۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

به گفته احسان پور، با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان، تاکنون ۶۵۸ نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

او ضمن تاکید بر دستورات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس تصریح کرد: از عموم هم استانی‌ها درخواست می‌شود همچنان توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند، از تردد‌های برون و درون شهری غیر ضرور پرهیز کرده و فاصله گذاری هوشمند را رعایت نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیسی
۲۳:۰۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
خواهشمنداست فعلاازبازگشایی مدارس توداری فرمایندمابچه های خودمان رادوست داریم باتشکر