آغاز اعمال محدودیت تردد بین بخشی در شوشتر

فرماندار شوشتر از آغاز اعمال محدودیت تردد بین بخشی و محله‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر با اشاره به اعمال محدودیت تردد بین بخشی و محله‌ای در این شهرستان گفت: مردم هر بخش یا محله باید نیاز خود را از محل سکونت خود تامین کنند و از سفر‌های غیرضروری درون شهری خودداری نمایند.

او بیان کرد: به مالکان باغ ویلا‌ها در شوشتر نیز هشدار داده می‌شود که از برپایی هرگونه دورهمی و تجمع خودداری کنند، چرا که در صورت رعایت نکردن مجبور به بستن راه و قطع برق آن‌ها هستیم.

پنبه دانه پور اظهار داشت: پل شهید کجباف، پل آزادگان، پل آبشار‌ها و پل علامه شیخ در شوشتر از روز دوشنبه مسدود می‌شود تا بهتر بتوانیم زنجیره شیوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: افراد مبتلا به کرونا که با تشخیص پزشک نیاز به بستری ندارند اگر خانواده‌های آنان بتوانند مطابق با پروتکل بهداشت و درمان آن‌ها را نگهداری کنند به خانه منتقل می‌شوند، اما در غیر این صورت باید در نقاهتگاه بمانند.

فرماندار شوشتر با قدردانی از بازاریان و اصناف گفت: انتظار می‌رود شهروندان با تصمیم‌های مسئولان که تنها به خاطر حفظ سلامت جامعه است همکاری بیشتری داشته باشند تا مجبور نشویم در مواردی از قوه قهریه استفاده کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار