سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر از افزوده شدن ۴۷ دستگاه مانیتور پیشرفته کنترل علائم حیاتی (فول پارامتر) به تجهیزات درمانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی کلانتر سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه ۴۷ دستگاه مانیتور پیشرفته کنترل علائم حیاتی (فول پارامتر) به تجهیزات درمانی بیمارستان‌های خاتم الانبیا (ص) و الهادی (ع) اضافه شد گفت: این تجهیزات قبل از ورود به بحران کرونا و با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال خریداری شد.

او افزود:  اکنون توانسته است به درمان بهبودی بیماران مبتلا به کرونا بسیار مفید باشد چرا که با استفاده از این تجهیزات لحظه به لحظه علائم حیاتی بیماران و همچنین میزان اشباع اکسیژن خون بیماران را در بیماری‌های حاد تنفسی رصد می‌کنند.

کلانتر تصریح کرد: حدود ۸۰ درصد از بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان شوشتر بهبود یافته‌اند و پس از دریافت خدمات درمانی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند و یا به نقاهتگاه منتقل شده‌اند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر ادامه داد: تاکنون هیچ کمبودی در زمینه دارو و ملزومات پزشکی بیماران کرونا در شوشتر وجود نداشته است،.

این مقام مسئول گفت: مردم باید بدانند که کرونا هنوز تمام نشده و شهرستان شوشتر جز مناطق آلوده به این ویروس در خوزستان است و از عموم مردم درخواست می‌شود که طرح ملی «فاصله‌گذاری اجتماعی» را رعایت کرده و تا اطلاع ثانوی از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.