فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: روزانه یکهزار دست لباس در مجموعه ورزشی شهید جهان آرا اهواز برای پرستاران و پزشکان تولید می شود.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه جلسه قرارگاه جهادی شفا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای نابودی ویروس کرونا و رفع این بلا که مردم ما درگیر آن هستند، قرارگاه شفا حضرت، ولی عصر (عج) نیز با تلاش و حضور بسیجیان در حال کار و فعالیت است.

تولید روازنه یکهزار دست لباس برای پرستاران و پزشکان

او افزود: این اقدامات همچنان ادامه دارد و در تاریخ جمعه ۱۵ فروردین ماه در بهبهان یک رزمایش برگذار شد که همه شهر گندزدایی شد. ضمن آنکه ضد عفونی شهر‌ها کماکان در باقی شهرستان‌ها نیز ادامه دارد.

سردار شاهوارپور همچنین از تولید روزانه یکهزار دست لباس پزشکان و پرستاران در مجموعه ورزشی شهید جهان آرا اهواز خبر داد.

تولید روازنه یکهزار دست لباس برای پرستاران و پزشکان

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: تولید ماسک نیز با کمک مجموعه خواهران در پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال انجام است و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار دهان پوش در سراسر مناطق خوزستان پخش شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: بسته‌های بهداشتی نیز به تعداد قابل توجهی تهیه و توزیع شده است.

تولید روازنه یکهزار دست لباس برای پرستاران و پزشکان

سردار حسن شاهوارپور تصریح کرد: در کنار همه این اقدامات نیز تهیه بسته‌های خوراکی نیز بوده، که ۴ هزار بسته تاکنون پخش شده و ۳ هزار بسته دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که روز دوشنبه ۱۷ فروردین در مناطق محروم اهواز انجام می‌شود، ضمن آنکه در شهرستان‌ها نیز این کارد دنبال می‌گردد.

او در پایان اذعان داشت: ما در کنار کلیه دست اندرکاران زحمت کش در زمینه نابودی ویروس کرونا خواهیم بود.

تولید روازنه یکهزار دست لباس برای پرستاران و پزشکان

سردار شاهوار پور همچنین از افزایش تخت‌های نقاهتگاهی به ۳۰۰ عدد خبر داد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.