همایش طلائیه داران امنیت و خدمت با حضور فرماندهی کل سپاه پاسداران در اهواز آغاز شد.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه استان خوزستان در گفت و گو  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در حوزه خدمات و برنامه‌های مردم یاری و قرارگاه سازندگی بخشی از برنامه امروز کلنگ‌زنی می‌شود، اما در کل کشور با توجه به تهدیدات کشور‌های استکباری بخصوص استان خوزستان به دلیل مرزی بودن‌همیشه تهدیدات زیادی وجود داشته که با ایستادگی برادران بسیجی و‌سپاهی در کنار سایر نیرو‌های مسلح همواره همراه با مردم این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

او افزود: بسیج و‌ سپاه با تمام توان در کنار مردم قرار دارد و تا پای جان‌نه نن‌ها در بحث امنیت بلکه در زمینه باسازی و خدمات رسانی به مناطق محروم و‌مناطقی که در بلایای طبیعی اسیب دیده اند حضوری فعال داشته است.

سردار شاهوار پور بیان داشت: پایگاه‌های بسیج ما مشکلات عدیده‌ای دارند از نظر امکانات، با توجه به مرزی بودن‌خوزستان و شرایط ویژه ان از فرماندهی کل سپاه نقاضا داریم عنایت ویژه‌ای به وضعیت پایگاه‌های استان داشته باشند.

فرمانده سپاه استان خوزستان تصریح کرد: ما به سهم خود در زمینه باسازی و تعمیر منازل مسکونی اسیب دیده از سیل همه تلاش خود را بکار گرفتیم. انشالله با عنایات سردار سلامی در زمینه خدمات رسانی بیشتر در مناطق سیل زده و همچنین مناطق ابگرفته اخیر اهواز بکار بریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.