فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران پروژه آبرسانی به ۱۹ روستا بخش گمبوعه در این شهرستان افتتاح شد.

شاهین هاشمی فرمانداری شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در جریان سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوزستان، مراسم افتتاحیه آبرسانی به ۱۹ روستا بخش گمبوعه این شهرستان حمیدیه برگزار شد.

او افزود: در این مراسم سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سرتیپ شاهوار پور فرمانده سپاه استان، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه و سایر مسئولان، فاز اول پروژه مخزن آبرسانی آب شرب به ۱۹ روستای بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه به بهره برداری رسید.

هاشمی تصریح کرد: این مخزن ۵۰۰ هزار لیتری ۱۹ روستا را پوشش می‌دهد و با توجه به اینکه این روستا‌ها تا قبل از این مشکل آب داشتند، به لطف خدا و با همکاری قرار گاه پیشرفت و آبادانی و اداره آب و فاضلاب روستایی، از این پس مشکل آب نخواهند داشت.

روز گذشته سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور بازدید از مناطق محروم و افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی وارد استان خوزستان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.