تعداد بالای بیماران شناسایی شده نشان دهنده قدرت بیمار یابی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد بالای بیماران مبتلا به کرونا ویروس شناسایی شده در شهرها، نشان دهنده قدرت بیمار یابی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تعداد بالای بیماران مبتلا به کرونا ویروس شناسایی شده در شهرها، نشان دهنده قدرت بیمار یابی است.

او افزود: همکاران در امیدیه زحمت و تلاش خود را انجام داده و اورژانس خاکستری در هر دو بیمارستان امام رضا (ع) و نفت برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شده است.

ابول نژادیان بیان داشت: در امیدیه ۱۵ بیمار وجود دارد که از این تعداد هفت بیمار از دو خانواده هستند و اقدامات لازم حمایتی و قرنطینه در خصوص خانواده‌های مبتلایان انجام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: در طرح غربالگری و خود اظهاری مردم از طریق سامانه salamat.gov.ir، امیدیه بصورت کامل پوشش داده شده و تقریبا ۱۰۰ درصد جمعیت آن مورد غربالگری قرار گرفته اند.

این مقام مسئول گفت: چنانچه در شهری تعداد بیماران شناسایی شده بیشتر شد، این امر نشان دهنده ضعف و کم‌کاری مسئولین نیست، بلکه نشان دهنده قدرت ما در بیمار یابی و شناسایی مبتلایان به کرونا ویروس است، بیمار یابی قوی برای ما بسیار مهم است و در این صورت است که می‌توانیم در مراحل اولیه بیماران را شناسایی کرده و اقدامات درمانی برای جلوگیری از ابتلاء سایرین را مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار