رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هویزه از برگزاری جشنواره بزرگ استانی ۷ هنر با خانواده با محوریت در خانه می‌مانیم خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون ساکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هویزه گفت: با هدف تحقق شعار امسال جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری شد، و همچنین معرفی برنامه‌های مختلف در حوزه هنری به خانواده ها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اقدام به برگزاری جشنواره هنری در سطح استان به صورت مجازی کرده است.

او ایجاد شادی و نشاط اجتماعی، پر کردن اوقات فراغت، سرگرمی و تفریح در بین خانواده‌ها که در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس مجبور به در خانه ماندن هستند و مساعدت و قدردانی از کادر درمانی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

ساکی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند اثر خود را در بخش نمایش، حداکثر تا ۳ دقیقه با موضوع آزاد با اعضای خانواده و در بخش نقاشی حداکثر ۲ اثر با موضوع آزاد و اولویت "در خانه ماندن" ارسال کنند.

ساکی افزود: در بخش خطاطی یا خوشنویسی باید حداکثر ۲ اثر با موضوع جملات هشدار‌های بهداشتی و در خانه ماندن و بخش عکس یا فیلم حداکثر ۳ اثر از بازی‌های محلی و بومی، کتابخوانی، سرگرمی، تفریح، کاشت نهال یا گل در باغچه منزل، نظافت و ضدعفونی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هویزه بیان داشت: در بخش موسیقی یا سرود یک اثر با موضوع آزاد و مجاز، بخش هنر‌های تجسمی و کار‌های دستی در خانه حداکثر ۲ اثر با موضوع آزاد، بخش شعر با موضوع آزاد (قصایدی که به مناسبت اعیاد شعبانیه و جهت تعجیل در فرج صاحب الزمان (عج)) سروده شده اند و داستان نویسی حداکثر ۲ اثر با موضوع "درخانه می‌مانیم" در اولویت هستند.

این مقام مسئول گفت: برای تعدادی از برگزیدگان جشنواره هدایای فرهنگی از طریق پست ارسال می‌گردد و به تعدادی از آنان در جشن بزرگ شکست کرونا در شهرستان هویزه جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.