مدیرکل بهزیستی خوزستان از تولید ۲۲ هزار دست لباس یکبار مصرف برای پرستاران (گان) و دستکش با همکاری زنان خود سرپرست در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا صدیق راد مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح خوزستان با مشارکت موسسات خیریه و گروه‌های همیار زنان خود سرپرست و کلینیک‌های مددکاری تحت نظارت بهزیستی در برخی از شهرستان‌های استان کارگاه‌های تولیدی راه‌اندازی شد.

او با بیان اینکه این کارگاه‌ها به صورت روزانه فعال هستند، اظهار داشت: بیش از ۲۲ هزار دست لباس یکبار مصرف برای پرستاران (گان)، ماسک، روکش تخت، روبالشی و روکش کفش در آن‌ها تولید می‌شود.

به گفته صدیق راد، از زمان راه‌اندازی این کارگاه‌ها تاکنون حدود ۴ هزار دست گان، ۱۴ هزار عدد ماسک، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد روکش کفش، ۲هزار روکش تخت و ۳۰۰ دست روبالشی تولید و بین خانواده‌های زیرپوشش و بیمارستان‌ها توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان بیان کرد: توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ پک بهداشتی شامل؛ الکل، افروز، وایتکس، مایع دستشویی و ظرفشویی به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال، و ۵ هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش ۴ میلیون ریال شامل؛ ماکارونی، قند، چای، برنج و یک هزار و ۴۰۰ پوشاک بچه و اقلام دارویی از جمله ویتامین دی و کلسیم با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان از دیگر خدماتی است که با همکاری زنان سرپرست خانوار در ایام شیوع ویروس کرونا ارائه شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.