ایجاد ۲۲ کیلومتر سیل بند به همت سپاه در جنوب کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تا کنون در طول دو هفته پس از وقوع سیل در جنوب کرمان، موفق شدیم نزدیک به ۲۲کیلومتر، سیل بند ایجادترمیم و تقویت کنیم.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفت و گوی عصر امروز با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بعد از سیلاب در جنوب استان، در شهرستان‌های فاریاب، کهنوج، قلعه گنج و رودبار جنوب، با هماهنگی که با فرماندهی سپاه پاسداران کل شد، اقدام به عملیات عمرانی کرده ایم.

او افزود: پس ازقدام جهادی برای جبران خسارت‌های سیلاب در جنوب کرمان، دستگاه‌های مهندسی ازهوافضا، خانم الانبیا وسپاه قدس وارد کارشدند و اقدام به کار‌های عمرانی کردند.

سردار معروفی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته، تا کنون در طول دو هفته پس از وقوع سیل در جنوب کرمان، موفق شدیم نزدیک به ۲۲کیلومتر، سیل بند ایجادترمیم ، تقویت و دو کیلومتر داک را کامل احداث کنیم.

او بیان داشت: همچنین دو کیلومتر سیل بند و ۱۸کیلومتر داک را نیز ویژه شهر زهکلوت ایجاد کردیم.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان گفت: سپاه ثارلله انجام بدون تفاهم نامه وبدون یک ریال دریافت هزینه از اداره یا کسی، تنهابرای خدمت به، ولی نعمتانمان یعنی مردم، به ویژه مردم نجیب، انقلابی و مومن جنوب، پای در میدان عمران و آبادانی گذاشته است.

سردار معروفی اظهار کرد: همه خدماتی که در این مناطق انجام می‌شود، همه با دید رسالت محوری و تکلیف و اقدام خداپسندانه در منطقه است.

او بیان کرد: سپاه پاسداران آتش به اختیار در میدان عمل و آبادانی و خدمت به مردم است و در این مسیر تا عمران نهایی از هیچ اقدامی دریغ خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار