کارشناس مبارزه با بیماری‌ها مرکز جامع سلامت ارمو از استمرار فعالیت‌های واحد مبارزه با بیماری‌ها این مرکز در جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلیمانی کارشناس مبارزه با بیماری‌ها مرکز جامع سلامت ارمو، تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان دره شهر گفت: در راستای مبارزه با بیماری ویروس کرونا اقدامات فراوانی صورت گرفته است.

او در رابطه با این اقدامات اظهار کرد: ارائه آموزش به اصناف مختلف تحت پوشش مرکز ارمو پیرامون ویروس کرونا، آموزش بهورزان خانه‌های بهداشت تحت پوشش مرکز در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همراهی با تیم سلامت مرکز در دهگردشی‌ها و پایش بر اساس چک لیست مربوط به کرونا ویروس و همچنین انجام کشیک در ورودی شهر دره شهر (پلیس راه) جهت تب سنجی و کشیک در مرکز ارمو از جمله اقدامات انجام شده توسط این مرکز است.

سلیمانی اظهار کرد: ارائه نکات آموزشی در خصوص بهداشت فردی و راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به ساکنین دهستان ارمو از جمله افراد پرخطر و دارای بیماری‌های زمینه‌ای از جمله فشارخون، دیابت، مشکلات قلبی و غیره، مشارکت در عملیات گندزدایی و ضدعفونی روستا‌های تحت پوشش با واحد بهداشت محیط مرکز و نظارت بر عملکرد بهورزان در سامانه سیب پیرامون غربالگری بیماران مبتلا به کرونا از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.