رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

شمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان به ۳۰۲ مورد افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۳۰۲ نفر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در طول شبانه‌روز گذشته تعداد ۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

او با بیان اینکه تا کنون ۲۷ نفر از هم استانی‌های ایلامی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند، اظهار کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه یک هزار و ۱۵۸ نفر در استان ایلام مشکوک به ابتلا به کرونا در این استان شناسایی شده است، افزود: هم اکنون ۴۹ نفر افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان ایلام بستری بوده و تحت درمان قرار دارند.

کریمیان با اشاره به اینکه تا کنون یک هزار و ۱۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان ایلام بهبود یافته و ترخیص شده اند، بیان کرد: بیشترین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان مربوط به شهرستان‌های ایلام، ایوان و مهران با ۱۳۴، ۵۸ و ۳۴ نفر است.

او با تقدیر از هم استانی‌های ایلامی در راستای توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی، مطرح کرد: بهترین راه کنترل و مهار شیوع ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال آن است و رعایت اصول و نکات بهداشتی و همچنین درخانه ماندن مردم نقش بسیاری ویژه‌ای در مهار ویروس کرونا دارد.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.