اقدامات شبکه بهداشت و درمان دره شهردر مقابله با کرونا طی ۴۸ ساعت گذشته

مدیر اجرای برنامه ملّی بسیج مقابله محیطی با ویروس کووید ۱۹ شبکه بهداشت و درمان دره شهر از بازرسی ۶۲ مورد از مراکز و اماکن عمومی این شهرستان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شکری مدیر اجرای برنامه ملی بسیج مقابله محیطی با ویروس کووید ۱۹ شبکه بهداشت و درمان دره شهر گفت: به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان دره شهر طی ۴۸ ساعت گذشته اقداماتی را انجام داده اند.

او ادامه داد: در بازدید‌های به عمل آمده که در مورخ ۹ فروردین سال جاری از مراکز و اماکن عمومی به عمل آمد، تعداد ۲۶ مورد تحت بازرسی صورت گرفت که به دنبال آن به  ۴۵ نفر آموزش‌های لازم ارائه شد.

شکری اظهار کرد: در آن تاریخ ، ۵ عدد تراکت در سطح شهر توزیع شد ، ۶ مورد نیز کلر سنجی صورت گرفت که همگی نامطلوب بودند و بلافاصله با آب و فاضلاب جهت رفع مشکل تماس حاصل شد، مقدار ۲ کیلو گرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته ثبت و ضبط شد و ۵ مورد از مراکز و اماکن پلمب گردید.

مدیر اجرای برنامه ملی بسیج مقابله محیطی با کرونا ویروس در ادامه اقدامات انجام شده در ۱۰ فروردین ماه سال جاری را بیان کرد و افزود: در ادامه گشت‌ها که با همکاری و تلاش گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای انجام شد، تعداد بازدید از مراکز و اماکن عمومی در روز گذشته ، ۳۶ مورد بود که ۱۲۰ نفر نیز طی این بازدید‌ها آموزش‌های لازم را دیدند و ۴ مورد تراکت نیز توزیع گردید.

او بیان کرد: در تاریخ مذکور۴ مورد آمبولانس گندزدایی و ضدعفونی شد، تعداد ۴ مورد کُلر سنجی صورت گرفت که همگی مطلوب بودند، مقدار ۳۰ کیلو گرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری و ثبت و ضبط شد، ۶ مورد از مراکز و اماکن پلمب گردید و یک مورد از شکایات مردمی نیز پیگیری شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.