جانشین انتظامی شهرستان ایوان از عودت ۲۴۱ دستگاه خودرو مسافران نوروزی غیر بومی در ورودی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شیرزاد فتحی جانشین انتظامی شهرستان ایوان گفت: در راستای طرح مقابله با انتشار ویروس کرونا با حضور پررنگ ماموران انتظامی شهرستان ایوان و کارکنان پلیس راه چوار از ورود خودرو‌های غیر بومی در ورودی شهرستان ممانعت به عمل آمده و این خودرو‌ها به شهرستان‌های مبداء خود عودت داده شدند.

او ادامه داد: بدین منظور تا ظهر روز گذشته از ورود تعداد ۲۴۱ خودروی غیر بومی در ورودی شهرستان جلوگیری به عمل آمد و این خودرو‌ها به شهرستان‌های مبداء خود عودت داده شدند.

فتحی اظهار کرد: تعداد ۵ دستگاه خودرو نیز که به دستورات پلیس بی توجهی کردند توسط کارکنان پلیس راه جریمه و به پارکینگ انتقال داده شدند.

او بیان کرد: درهمین راستا تعداد یک کانکس تفریحی و ۵ تخته چادر افرادی که توصیه‌های ستاد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بی توجه بودند جمع آوری شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان با حضور فرماندار و ادارات مرتبط، تعداد ۶۲ راه مواصلاتی به اماکن تفریحی، تاریخی و زیارتی شهرستان مسدود شده است.

او افزود: توسط کارکنان ارتش از مسافران بومی و غیر بومی تست کرونا به عمل می‌آید و افراد مشکوک جهت قرنطینه به مراکز درمانی معرفی می‌شوند و خودرو‌های بومی شهرستان که اجازه ورود به شهرستان را دارند توسط کارکنان ارتش در ورودی شهرستان گند زدایی می‌شوند.

جانشین انتظامی شهرستان ایوان شهروندان را به رعایت مصوبات قانونی و توصیه‌های ستاد مبارزه با بیماری کویید ۱۹ دعوت کرد و افزود: همکاری و همراهی آحاد مردم ضامن ارتقاء سلامت آحاد جامعه و کمک به تلاش گران عرصه سلامت و امنیت است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.