فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ؛

چادرزدن در طبیعت و تفرجگاهها ممنوع است

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: چادر زدن در طبیعت و تفرجگاه‌ها ممنوع است وبا قانونشکنان و مخلان سلامت عمومی برخورد قاطع وقانونی خواهدشد.

چادرزدن در طبیعت و تفرجگاهها ممنوع است

سرهنگ محمدسلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: بخاطر حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، اتراق کردن و چادر زدن در دامان طبیعت و تفرجگاه‌ها ممنوع است و برابر قانون با افراد متخلف وهنجار شکن برخورد می‌شود.

او افزود: این امر در اجرای مصوبه ستادملی مبارزه با کرونا وجهت حفظ سلامت آحاد جامعه بوده و انتظار همراهی مردم عزیز در این زمینه می‌رود.

سرهنگ سلیمی زاد خاطر نشان کرد:در صورت مشاهده هرگونه برپایی چادر و اتراق در این ایام در طبیعت، چادر‌ها جمع آوری و با اتراق کنندگان به دلیل عدم رعایت موازین بهداشت و تهدید سلامت عمومی ضمن ثبت مشخصات خاطیان برابر مقررات با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در پایان ضمن آرزوی سالی سرشار از سلامتی وسربلندی برای مردم فهیم شهرستان آبدانان از آن‌ها خواست: با همکاری و مشارکت همه جانبه در ایام پیش رو با نیروی انتظامی و نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط و مدافعان عرصه بهداشت و سلامت همراهی کنند و با کمک یکدیگر سلامتی را به جامعه بازگردانیم و با قرنطینه خانگی این هدیه گرانبها ر ا به عنوان هدیه به خانواده، دوستان و همشهریانمان تقدیم نماییم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.