فرماندار شهرستان چرداول از کاهش ۸۰ درصدی تردد خودرو از این شهرستان (پلیس راه شباب) نسبت به زمان قبل از اجرای برنامه فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فتاحی فرماندار شهرستان چرداول در بازدید از ورودی شهرستان و ایستگاه تب سنجی ویروس کرونا مستقر در بخش شباب گفت: تردد خودرو از این شهرستان (پلیس راه شباب)، ۸۰ درصد نسبت به زمان قبل از اجرای برنامه فاصله گذاری اجتماعی که به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس اجرا شده کاهش یافته است.

او ادامه داد: از زمان شروع ویروس کرونا برنامه‌های متعددی در قالب مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس اجرا شده است.

فتاحی ادامه داد: هرچه از زمان شیوع این ویروس می‌گذشت برنامه‌های جامع تری از طرف دولت ابلاغ می‌شد که اجرای این برنامه‌ها متناسب هر منطقه‌ای تاثیرات مثبتی برجا گذاشته است.

فرماندار شهرستان چرداول، اجرای طرح فاصله اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس را یک کارارزشمند دانست و بیان کرد: متناسب این برنامه در شهرستان چرداول نیز با همراهی و همدلی مردم و مسولین طرح فاصله اجتماعی عملیاتی شد و در این خصوص از تردد خودرو‌هایی غیر بومی ممانعت به عمل آمد و با این کار شاهد کاهش چشمگیر تردد مسافرین در دهه اول فروردین و به ویژه روز سیزدهم فروردین بودیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.