رئیس پلیس راه استان ایلام از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۱۵۰۰ دستگاه خودرو متخلف در اجرای طرح فاصله گزاری اجتماعی خبر داد و گفت: خودرو‌های پارک شده گردشگران در حاشیه جاده‌ها با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ رضا همتی زاد رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: پلیس راه از تمام تجهیزات و امکانات و با آماده باش کامل تا پایان تعطیلات نوروزی با حضور پررنگ در جاده‌ها و با افراد قانون گریز برخورد قاطع خواهد کرد.

او افزود: در ۴۸ ساعت گذشته دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات جاده‌ای در استان؛ بیش از ۱۵۰۰ مورد تخلفات جاده‌ای ثبت کرده اند. رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه تا پایان تعطیلات؛ کلیه جاده‌های فرعی، راه‌های روستایی، تفرجگاهها، مناطق تفریحی و آرامستان‌ها مسدود هستند، یادآور شد: خودرو‌های پارک شده گردشگران در حاشیه جاده‌ها به پارکینگ منتقل می‌شوند.

سرهنگ همتی زاد با اشاره به اینکه کلیه اقدامات در راستای مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا است، اظهارکرد: مردم باید از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های استان خودداری کنند چرا که رانندگان متخلف مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و خودروی آن‌ها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

او تاکید کرد: راه‌های اصلی منتهی به شهر ایلام و شهرستان‌های دیگر استان تا پایان تعطیلات مسدود می‌شوند و در اجرای این طرح، رئیس ستاد مبارزه با بیماری کرونا، دادستان از اقدامات پلیس حمایت و با کسانی که از قانون سر پیچی کنند برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.