عودت بیش از ۳ هزار خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بیش از ۳ هزار خودرو غیر بومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی به شهر‌های محل سکونت خود عودت داده شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلامگفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در استان ایلام، محدودیت‌های تردد و جلوگیری از ورود خودرو‌های غیر بومی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه به اجراء درآمد.

او با اشاره به محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های غیر بومی و غیر ساکن، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیش از ۳ هزار خودرو در ورودی‌های استان ایلام به شهر‌های محل سکونت خود عودت و تعداد ۷۷ مورد نیز به علت بی توجهی و تخطی از قوانین و اجرای طرح و سرپیچی از فرمان پلیس، اعمال قانون و جریمه شدند.

یاری مطرح کرد: با اعلام تشدید محدودیت‌های تردد، امیدواریم عموم مردم و شهروندان فهیم استان ایلام با حذف تردد‌های غیر ضروری، به قطع شیوع این بیماری کمک کنند و در این ایام از ورود به تفرجگاه‌ها و مکان‌های تاریخی و تفریحی خودداری کرده و سفر خود را لغو کنند.

او با بیان اینکه این طرح در تامین مایحتاج مردم خللی ایجاد نخواهد کرد، افزود:خودرو‌های حامل مواد غذایی، امدادی، آتش نشانی، اورژانس و همچنین خودرو‌های حامل مواد سوختی و انرژی از این طرح مستثنی می‌باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: پلیس خادم مردم است، لذا هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پیشگیری از افزایش بیماری کرونا است و از عموم مردم انتظار داریم برای حفظ سلامت خود و خانواده‌ها ضمن رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه با پلیس و یگان‌های امدادی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.