جانشین انتظامی شهرستان ایوان گفت: مراجعت به تفرجگاه ها، دامان طبیعت، اماکن زیارتی، پارک‌ها و بوستان‌ها در روز طبیعت ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شیرزاد فتحی جانشین انتظامی شهرستان ایوان گفت: طبق سنت، ایرانیان هر ساله در روز طبیعت همراه با خانواده به دامان طبیعت، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها می‌رفتند و روز خود را در بیرون از خانه و در دامان طبیعت و یا تفرجگاه‌ها سپری می‌کردند.

او افزود: امسال با توجه به همه گیری ویروس کرونا، بیرون رفتن از خانه و اتراق کردن در دامان طبیعت و یا تفرجگاه‌ها برای همه ممنوع است چراکه برگزاری این رسم موجب گسترش همه گیری این ویروس خواهد شد.

فتحی ادامه داد: ورودی و خروجی شهر ایوان و همچنین کلیه ورودی راه‌های مواصلاتی به دامان طبیعت، تفرجگاه‌ها و اماکن تاریخی و زیارتی مسدود شده است.

جانشین انتظامی شهرستان ایوان اظهار کرد: نیروی انتظامی در اجرای وظایف ذاتی خود و با استفاده از اختیارات قانونی برای جلوگیری از تجمعات و اتراق کردن در دامان طبیعت و یا تفرجگاه‌ها منع خروج خودرو ها‌ی پلاک بومی از شهر و ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به ورودی شهرستان را اجرا و در صورت مشاهده با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه اعمال قانون می‌کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.