کاهش ۷٠ درصدی پرواز‌های فرودگاه ایلام در فروردین ماه

مدیر فرودگاه ایلام گفت: پرواز‌های فرودگاه ایلام ۷۰ درصد کاهش یافته است که این مهم موجب کاهش قیمت‌های بلیط شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: از ابتدای سال‌جاری تا ۱۲ فروردین یک هزار و ۲٠٠ مسافر از طریق فرودگاه ایلام به مقصد تهران و بلعکس جابه‌جا شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷٠ درصد کاهش یافته است.

او افزود: همچنین با شیوع کرونا ویروس قیمت بلیط هواپیما با کم شدن درخواست و نبود متقاضیان سفر ۸٠ درصد کاهش یافت.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام اظهار کرد: پرواز صبح امروز فرودگاه شهدای ایلام لغو شد، اما پرواز ظهر با حدود ۱٠٠ مسافر برقرار است.

او بیان کرد: تمام مسافران ورودی و خروجی به فرودگاه پایش ومحیط‌های فرودگاه ازجمله ترمینال عمومی بار و ترانزیت وحتی داخل هواپیما با محلول آنتی سپتیک که به تایید معاونت غذا وداروی استان رسیده ضد عفونی می‌شوند هچنین دیواره وکف سالن سرویس‌های بهداشتی با محلول آب ژاول گندزدایی می‌شوند.

یگانه مطرح کرد: همچنین در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس کشنده مسافران قبل از ورود و خارج شدن از استان توسط پزشک و شبکه بهداشت شهرستان مستقر در مجموعه پایش می‌شوند.

او ادامه داد: تاکنون جهت ضدعفونی و گند زدایی سطح فرودگاه بیش از ۳٠٠میلیون ریال الکل خریدار و مصرف شده است.

یگانه اظهار کرد: سلامت مردم در گروه رعایت بهداشت فردی است، لذا از مردمی که قصد خارج شدن از استان از طریق فرودگاه ایلام را دارند تقاضا می‌شود قبل از ورود، از لوازم پیشگیری مانند ماسک و دستکش استفاده کنند.

او در ادامه از آمادگی فرودگاه برای برقراری پرواز ایلام_کیش و ایلام_شیراز در صورت درخواست متقاضی خبر داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.