رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در حال حاضر راه‌های ورودی به تفرجگاه‌ها و پارک‌های استان مسدود است.

توقیف و جریمه ۱۳۰ دستگاه خودرو در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی ۹۰ خودرو ۵۰۰ هزار تومان جریمه و ۴۰ دستگاه خودرو هم علاوه بر اعمال قانون، توقیف و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

سرهنگ شیرمحمدی با اشاره به محدودیت‌های سیزده فروردین در زنجان افزود: در حال حاضر راه‌های ورودی به تفرجگاه‌ها و پارک‌های استان مسدود است و هیچ خودرویی اجازه خروج از شهر برای رفتن به تفرجگاه‌ها را ندارد.

او با بیان اینکه برخی‌ها با توجه به نقض قوانین تردد با خانواده عازم سفر شده اندعلاوه بر جریمه ۵۰۰ هزارتومانی، توقیف سیستمی برای آن‌ها اعمال می‌شود به نحوی که بعداز بازگشت به محل زندگی خود خودرو آن‌ها توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر مسدودی کلیه مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها، مسدودی محور تهم – چورزق و محور طارم و پارک گلستان واقع در محور زنجان به میانه و محور ارمغانخانه را از دیگر محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ فروردین در زنجان اعلام کرد.

سرهنگ شیر محمدی با بیان اینکه طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان ادامه خواهد داشت از هموطنان خواست تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به زنجان خودداری کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.