جانشین انتظامی شهرستان ایوان گفت: سوداگر مرگی که متصدی قلیان سرا بود دستگیر و قلیان سرا پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ شیرزاد فتحی جانشین انتظامی شهرستان ایوان  گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف به صورت ویژه در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قرار دارد.

او افزود: با کسب خبر و شناسایی یک واحد قلیان سرا که بدون توجه به نکات بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات فعالیت می‌کرد، این قلیانسرا مورد بازدید قرار گرفت و در بازدید از این قلیان سرا مقدار ۱۶۴ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از متصدی آن کشف شد.

فتحی مطرح کرد: این سوداگر مرگ در واحد صنفی ضمن عرضه قلیان به جوانان اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر کرده که توسط ماموران دستگیر و قلیان سرا نیز پلمب شد.

جانشین انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده است، اظهار کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان نوجوان و جوان خود باشند تا از قلیان سرا‌ها و پاتوق دوستان ناباب که زمینه انحراف آن‌ها به سمت مصرف مواد مخدر و همچنین انتشار بیماری ویروس کرونا است به دور باشند.

او مطرح کرد: طرح نظارت بر اصناف ادامه خواهد داشت و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده فعالیت قلیان سرا‌ها در سطح شهرستان مراتب را بلافاصله برای پیگیری و اقدامات لازم از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.