فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یوم الله ۱۲ فروردین ماه روز تجلی اتحاد و مشارکت وصف ناپذیر ملت ایران اسلامی در تعیین سرنوشت خود بود.

سردار نور علی یاری  فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: : رفراندوم استثنائی با رأی بیش از ۹۸ درصدی مردم ایران در روز ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸، با شعار آرمانی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مشت محکمی بر دهان استعمارگران بود.

او افزود: تحقق مردم سالاری دینی با تثبیت و استقرار نظام مقدس اسلامی به عنوان اصلی‌ترین، بزرگترین و زیربنائی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در روز پر برکت ۱۲ فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام را، دگر باره نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد:در این روز مردمی که در راه انقلاب، زندان ها، تبعیدها، شکنجه ها، سختی‌ها و محرومیت‌های زیادی کشیده بودند و شهادت بهترین فرزندان خود را دیدند، بعد از پیروزی انقلاب، در یک همه پرسی تاریخی، برای تحقق آرمان‌های والای شهیدان، آگاهانه به استقرار جمهوری اسلامی رأی دادند.

او با اشاره به سخنان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران که روز ۱۲ فروردین را از بزرگ‌ترین عید‌های ملت ایران دانسته، بیان کرد: در این روز روشنی و چشم‌های دشمنان ملت ایران کور شد و ضربه‌ای بر پیکره تاغوت خورد که تا ابد در یاد جهانیان خواهد ماند.

سردار یاری در پایان، این روز بزرگ را که روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است را به ملت شریف ایران و هم استانی‌های ولایت مدار تبریک گفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.