طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ٢٠ فروردین تمدید شد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ٢٠ فروردین تمدید شد، گفت : این طرح را باجدیت در استان اجرا خواهیم کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ضمن تشکر از همه مردم استان تقاضا دارم در این هفته نیز در خانه بمانند و به حفظ سلامت عمومی کمک کنند.

استاندار کرمانشاه به ضرورت مشارکت مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری اشاره کرد و گفت : تمامی دستورالعمل‌های طرح تا ٢٠ فروردین با همان جدیت و قاطعیت اجرا می‌شود و تحقق این مهم نیازمند همکاری اقشار مختلف مردم است.

بازوند کاهش تماس و زنجیره انتقال را یکی از راهبرد‌های اصلی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ذکر کرد و گفت: در اجرای این طرح با کاهش تماس، عدم برگزاری اجتماعات و حذف تردد‌های غیر ضروری گام مهمی در کنترل بیماری برداشته خواهد شد.

او افزود: براساس این طرح مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان زمان طرح تعطیل است و ادارات دولتی حداکثر با یک سوم نیرو‌های اداری و به صورت شیفت بندی خدمات رسانی فعالیت خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه با توجه به تعطیلی بوستان ها، تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری از مردم تقاضا داریم با توجه به اعلام ممنوعیت حضور و استقرار حتی در اماکن طبیعی در روز ١٣ بدر در خانه بمانند و با بیرون رفتن کرونا را با زندگی خودشان گره نزنند.

بازوند افزود: اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح در قالب گروه بندی سه گانه که باید کاملاً فعال و تعطیل و یا تحت شرایط خاصی فعالیت کنند نیز تا ٢٠ فروردین همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه گفت: طرح روز‌های ١٢ و ١٣ فروردین در صدا و سیما و توسط معاون عمرانی و فرمانده نیروی انتظامی تشریح شده و امکان تردد و اسکان در این روز‌ها میسر نیست و تیم‌های بازرسی محیط زیست، نیروی انتظامی، راهداری و منابع طبیعی اجازه تردد و توقف را نخواهند داد، پس توصیه می‌کنم ١٣ بدر در خانه بمانید.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار