برگشت دادن ۷۹۳۷ خودروی غیربومی به شهر‌های مبدا

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به کنترل دقیق ورودی‌های استان، از برگشت دادن ۷۹۳۷ خودروی غیربومی به شهر‌های مبدا خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مسعود بهرام نژاد سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان در روز‌های اخیر، گفت : با توجه به ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی در این طرح، ۴۸۰ نفر در ۲۳ گیت ورودی استان مستقر شده و در سه شیفت کاری ورود خودرو‌ها به استان را کنترل می‌کنند.

او گفت : برای کنترل هرچه بهتر محور‌های ورودی استان، تا به امروز ۵۸ محور مواصلاتی در سطح استان به طور کامل مسدود شده است.

بهرام نژاد افزود: در راستای اجرای این طرح تا پایان روز گذشته، ۷۹۳۷ خودروی غیربومی به شهر‌های مبدا برگشت داده شدند.

این مسئول گفت: همچنین تا پایان روز گذشته ۱۴۴ خودروی غیربومی در استان توقیف شده و ۲۲۸ خودرو نیز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به همکاری خوب اصناف در اجرای این طرح گفت: در این بین ۱۴۱ واحد صنفی تا پایان روز گذشته به دلیل تخلف از قوانین مقابله با کرونا پلمب شدند.

او با اشاره به تامین مطلوب کالا‌های اساسی مردم گفت: کالا‌های اساسی در مراکز خرید موجود است و نگرانی در این زمینه نیست.

بهرام نژاد با اشاره به در پیش بودن روز "سیزده بدر" از مردم خواست تا در این روز در خانه مانده و از رفتن به دامن طبیعت خودداری کنند.

این مسئول با اشاره به تشدید اقدامات مقابله‌ای شیوع کرونا در این روز، گفت: در این روز خروج افراد از شهر‌ها و روستا‌ها ممنوع است و تفرجگاه‌ها و تمامی فضا‌های سبز شهری نیز در این روز تعطیلند و از مردم می‌خواهیم در این روز در خانه بمانند و بدانند که تمام این سخت‌گیری‌ها برای حفظ سلامت و جان آن‌ها است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار