۱۰۵ واحد صنفی متخلف در بروجرد پلمپ شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای تشدید نظارت گشت‌های مشترک در یک روز ۱۰۵ واحد صنفی متخلف در نقاط مختلف شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای تشدید نظارت گشت‌های مشترک در یک روز ۱۰۵ واحد صنفی متخلف در نقاط مختلف شهرستان پلمب شد.

حمید آزادبخت  افزود: این واحد‌های صنفی برغم تاکید بر تعطیل بودن در جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا هشدار‌های بهداشتی را نادیده گرفته و تا پایان فروردین ماه پلمب خواهند بود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه سلامت مردم اولویت نخست ستاد مدیریت بیماری کرونا است گشت‌های بازرسی برغم تعطیلی ادارات فعالیت خود را در سطح شهر به طور مستمر انجام خواهند داد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح مشترک ارتقا سلامت مردم و مبارزه با ویروس کرونا که در هفته آخر اسفند ماه با تعطیلی بازار و واحد‌های صنفی غیر ضروری تشدید شد بیش از ۶۰۰ واحد صنفی متخلف پلمپب شده است.

آزادبخت افزود: براساس مصوبه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا، فقط نانواییها، مرغ فروشیها، فروشگاه‌های توزیع مواد پروتینی، خواروبار و لبنیات حق فعالیت دارند.

به گفته وی بروجرد دارای بیش از ۱۵ هزار واحد صنفی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.