سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تمامی امکانات بستری، درمانی و پزشک متخصص در شهرستان بافت برای تشخیص و بستری بیماران کرونا وجودارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص نبودن پزشک متخصص عفونی در شهرستان بافت به اطلاع می‌رساند امکانات مناسب بستری و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان از ابتدا پیش بینی و فراهم شده است و پزشکان متخصص و مسئول نیز دستورالعمل‌های مربوطه را دریافت و وظیفه درمان بیماران مشکوک و یا قطعی کووید ۱۹ را بر عهده دارند.

او افزود: همه امکانات اولیه برای بستری و درمان این بیماران در شهرستان بافت وجود داشته و هیچ نیازی به اعزام همه بیماران نیست و در صورت ضرورت به اعزام موارد نادر به بیمارستان مرجع کرمان (افضلی پور) هماهنگی خواهدشد.

 

شفیعی تصریح کرد: همچنین به دنبال بیمار شدن دکتر گدری متخصص عفونی ساکن بافت، متخصص داخلی آن شهرستان مسئولیت مذکور را عهده دار است و کاملاً با مرکز کرمان هماهنگ است.

او گفت: با توجه به اعلام نتایج آزمایشگاه تست کرونای نمونه دکتر گدری منفی شده است و امیدواریم هرچه زودتر در صحت کامل به محل خدمت خود برگردند.

 

دکتر شفیعی گفت: مردم شهرستان بافت هیچگونه نگرانی در خصوص دریافت خدمات نداشته باشند و خدمات، چون گذشته به همت خدمتگزاران آنها در حوزه سلامت ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار