معلم مقطع ابتدایی یکی از مدارس اهواز گفت: به منظور تحقق شعار " در خانه می‌مانیم" با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، پویش "تهیه سالاد در خانه" ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی راه اندازی شد.

سمیه پور زالکیان معلم مقطع ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، برنامه‌های مختلفی برای دانش آموزان به منظور غنی کردن اوقات فراغت، سرگرمی، استفاده بهینه از شرایط قرنطینه و همچنین تحقق شعار در خانه بمانیم در نظر گرفته شده است.

او افزود: در این شرایط بحرانی که به منظور حفظ سلامتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، امکان بیرون رفتن از خانه و حضور در مکان‌های تفریحی و گردشگری وجود ندارد، تصمیم گرفتیم همکاری در کار‌های خانه و کسب تجربیات را در دستورکار قرار دهیم و پویش "تهیه سالاد در خانه" را راه اندازی نماییم.

پور زالکیان بیان داشت: به همین منظور، از دانش آموزان مقطع دوم ابتدایی خواسته شد با هنرمندی و تبحر و البته رعایت نکات بهداشتی با مواد لازم موجود در خانه اقدام به تهیه سالاد کنند.

مربی آشپزی و شیرینی پزی اظهار کرد: تمامی دانش آموزان تا ۱۵ فروردین ماه فرصت دارند با ارسال کلیپ‌های مربوط به تهیه سالاد‌های خانگی در این پویش شرکت نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.