ارتقا آموزش‌های مجازی دانش‌آموزان با شبکه اجتماعی شاد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: شبکه اجتماعی شاد، آموزش‌های مجازی دانش‌آموزان را ارتقا می‌بخشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: برگزاری کلاس‌های مجازی از طریق شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد)، فضای مناسب تری را برای آموزش‌های غیر حضوری فراهم می‌کند.  

او ایجاد فضای تعاملی و ارتباط بین معلم و دانش آموز را از ویژگی‌های شبکه شاد عنوان کرد و بیان داشت:  با راه اندازی این شبکه نوعی انسجام در  فعالیت‌های آموزشی در فضای مجازی شکل می‌گیرد.  

نیسی گمراوی با اشاره به این که تلاش‌های ارزنده‌ای توسط همکاران فرهنگی برای تداوم جریان آموزش در شرایط فعلی صورت گرفته است، تصریح کرد: شبکه اجتماعی شاد، آموزش‌های مجازی دانش آموزان را ارتقا خواهد بخشید.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به تشکیل کارگروه ویژه راهبری شبکه شاد در این ناحیه اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است مدیران مدارس یکی از این پیام رسان‌ها را در سامانه سناد انتخاب کرده و به معلمان و دانش آموزان خود معرفی کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: ثبت اطلاعات در سامانه سناد بسیار مهم است و مدیران باید توجه داشته باشند که کلاس‌های درس و ورود معلم و دانش آموزان در کلاس تنها براساس اطلاعاتی که در سامانه سناد ثبت شده است، امکان پذیر خواهد بود.

صادق نیسی گمراوی افزود: مدیران مدارس به عنوان مهم‌ترین کاربران این شبکه، لازم است صحت اطلاعات وارد شده در سامانه سناد را مورد بررسی قرار داده و بروزرسانی کنند وکلاس‌های درس را بر اساس معلم کلاس انتخاب و معرفی نمایند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اذعان داشت: معلمان و دانش آموزان می‌توانند از طریق پیام رسان انتخاب شده و با استفاده از کدملی خود که قبلا توسط مدیران مدارس به سامانه سناد وارد شده است، وارد بخش اختصاصی خود شوند و در کلاس مجازی با نظارت مدیر مدرسه  حضور داشته باشند.   

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.